vineri, 24 aprilie 2009

Asa de inceput...

Deci....intr'o seara m'a apucat si pe mine o pocneala la cap....nu stiam cum sa ma descarc,asa ca m'am decis sami fac un blog....in care sa mai spun din cand in cand ce'am pe suflet....adica pana la urma....daca nu pot sa vorbesc cu nimeni...ma descarc in alte feluri....cum ar fi...sa scriu cate ceva despre x, y , q, z , m1,m2, max1,max 2 si alte valori pt algoritmii de calcul ai problemelor matematice....eh...as i use to say..."God has His misterious ways to do things" ...
Deci bun...ca sa zic cate ceva si despre mine...sunt Stefan...nimeni nu mi'a mai zis pe nume din clasa a 5a, toti stiindu-ma de "cretzu" ...asa k ramane la latitudinea voastra cum vreti sa va adresati catre mine...am 15 ani si jumatate...16 in septembrie....stau in colentina,sunt un tip foarte sufletist si imi iubesc enorm prietena...cine ma cunoaste stie bine ce simt fata de ea....cine vrea sa ma cunoasca...o sa afle cat de curand...momenan...sunt in pana de inspiratie...dar va garantez ca in zilele ce vro urma, o sa gasiti destule subiecte foarte interesante de comentat si discutat :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu