duminică, 13 septembrie 2009

Autumn twilight reinforced. School fuckin' starting!?!

Somebody once said... nu se stie ce-a zis da de zis sigur a zis-o... Treaba sta in felul urmator: azi e 13 septembrie (pe langa faptul ca e duminica). E ultima zi de vacanta. E prima zi din stresul si panica gen "cu ce pula mea ma imbrac maine?!?!~X(". E ziua lu kiki si dd...asta nu conteaza da mentionam doar :))
Si incepand cu maine, dragii mei, o luam iar de coada... vacanta asta mi s-a parut cea mai lunga dintre toate de care-am avut parte de cand am invatat sa scriu si sa citesc..mai putin luna lui august care parca ieri incepuse... dar a trecut ...a trecut urat...bine macar c-a trecut... faza e ca am inceput sa scriu la post'u asta ca sa imi iau adio de la vacanta...da ma ia cu tremurici cand ma gandesc ca maine o vad pa' molia...valurile d boboci...invazia d lume...toate chestiile'astea adunate...mama nici nu vreau sa ma gandesc...chiar nu vreau...ma gandesc doar la prima vacanta in care am reusit si eu sa ma trezesc dupa 8 jumate 8-> in care stateam afara pana dimineatza cand ma plictiseam si mi se facea frig...offf...golanii din cartier...sticla de timisoreana la 2 sau dozele de beck's ...pachetu de kent 4 facut posta ...doamne...o sa-mi lipseasca enorm asta...
Faza este ca,ca sa zic asa ( :)) ), va trebui sa ma reobisnuiesc cu viata de licean "cuminte" ...si sa sper ca totu va fi bine...asa ca ...pt toti bobocii si toata lumea...multa bafta...

Morala : Daca n-ai ceva,cumpara'ti! :))

2 comentarii: