vineri, 25 septembrie 2009

Short brief

Ehe ...a trecut ceva timp...nu mai am indeletniciri tocmai potrivite pt a va rezuma ceva ceva...dar incerc sa distrag cat mai mult atentia voastra de la toate kkturile din mass media spre ceva umpic mai placut ochiului si amuzamentului citiorului. Umorul meu grotesc nu are absolut niciun fel de vina pt faptul k eu sunt cum sunt si scriu ce scriu,dar toate frazele amuzante din post'urile mele anterioare s'au nascut numai din starile mele foarte diverse si total opuse de la o zi la alta ...incepand cu contrastul dintre vizita la dentist alaturi de iubita mea, zi in care am ras cu lacrimi cand s'a terminat si terminand cu peripetiile din spatele blocului alaturi de tovarasii mei ...prietenii mei cei mai buni...a doua mea familie...fara de care nu stiu...ar fi fost altfel...ar fi fost urat...
Momentan gandurile mi'au fost inrerupte de o conversatie interesanta...asa ca sunt de asteptat post'uri ulterioare...

Morala : Vorba dulce mult se suge...ca d'aia'i dulce

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu