joi, 10 septembrie 2009

A special 10's day...

Inca o zi...inca o luna...1 an si umpic mai mult pe zi ce trece...la multi ani mie...si ei...n'ash fi putut sa cred vreodata ca as fi in stare sa pun atata suflet...Desi recunosc...am un mare dezavantaj...sunt sufletist din fire...dar nu pot sa cred ca sunt chiar asa...
Povestea multi dintre voi o stiti...acum aproape 2 ani am cunoscut o fata care m-a fermecat pur si simplu...era fascinanta...superba...divina...nu am cuvinte s'o descriu...chiar nu am...si pot sa va zic k m'am indragostit pe loc...in 3 zile eu "iubeam" (orice'ar fi insemnat asta pentru mine atunci :-??)
Ideea este ca a trecut timpu...lunile treceau pentru mine ca anii...ianuarie..februarie...martie...deja venise ziua ei si tot n'o vazsuem...a trecut si aprilie...si mai...si iunie...si era cat pe ce sa treaca si iulie...da n'a trecut. Era o data de 22 ...22 iulie 2008... cand intr-un scurt moment de nebunie am "amenintato" ca ma duc in fata blocului ei si inlemnesc acolo pana se indura de mine sa vina sa o vad.Si exact asa s-a-ntamplat...si a trecut si iulie...si ne-am mai vazut de vreo 2 ori...ai au trecut 10 zile din august...si intr-a zecea zi..cretzu a prins curaj...baiatul sfios de pe-atunci a gasit undeva adanc in el un gram de tupeu si a intrebat : "Ai vrea sa incercam ...si sa vedem ce iese?" si ghici care'a fost raspunsu :))
Si asa a inceput totul...si uite ca a trecut un an...si o luna...si mai multe va las pe voi sa aflati cum puteti...mult succes

Morala: Daca ai bani, nui juca la lotto! Pastreaza-i!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu