marți, 1 iunie 2010

Iubirea - o mizerie cu nume frumos

Am cunoscut odata o fetita micuta
Un copil inocent, o fire scumpa, draguta,
Un vis frumos ce-a devenit realitate
Pana cand s-a-ntors totul la 3-60' de grade.

Dupa un an si jumatate,
N-a mai putut sa-mi zica ca nu poate
Sa renunte la tot din cauza lor
A bulangiilor ce au secat-o ca pe un izvor;

Au inceput certuri,plansete, scandaluri,
Prieteni influenti, iesiri dese in baruri
Tipi obsedati, gata s-atace ca sacalii,
Sa-i fut in gura pe toti,de ipocriti, CANALII!

Iar el, cu inima franta, rupta-n doua
Sta trist, priveste prin fereastra cum afara ploua,
Pune mana pe telefon, suna toata agenda;
Fratele ii raspunde speriat si zice "Oh da?!:|"

Stai linistit, calmeaza-te fratello!
Vin si te iau, te combin la cartel'o' (sa)
Plecam urgent, sa colindam patria
Luam rotile cu noi si-ncepe nebunia.

Am mers, am mers in lung, am mers in lat
In doar o noapte, trei orase-am colindat,
A doua, a treia saptamana iar...
--Era sa imi apara pan la urma si poza-n ziar.

Daramat, pe jos, pe'asfalt imprastiat,
Imi fulgera prin minte amintiri
Aproape treceam peste, scapam si de trairi
Dar planul meu de El pe loc e anulat;
S-a razgandit, n'a vrut inca sa ma cunoasca,
A hotarat ca suflul inca sa nu ma paraseasca,
Dar cel mai mult,ea ar fi suferit;
Cand ar fi'aflat urmarile a ceea ce'am patit...

Dar zambetul ei...norii i'a gonit
Chiar daca el inca nu era fericit
Pentru ca ceea ce-a avut, al lui nu mai era,
Inima unui strain de ea se-apropia...
Si toata povara...din mari pacate,
Pe umerii ei a ramas cu problemele toate...
Pentru ca ea, intr-o situatie grea era....
Sa ia'o decizie corecta....trebuia.



E uimitor cum doua luni din viata se pot povesti in cateva versuri...e si mai uimitor cum o poveste de dragoste ...se termina...si nu apuci niciodata sa aflii directia concreta in care se indrepta... despre asta e vorba si in strofele de mai sus.....el a iubito...ea l'a iubit...s'au certat ...s'au adunat prea multe...si ultima solutie a fost sa rupa legatura....in 2 luni de zile s'au schimbat multe...dar unele sentimente au ramas aceleasi....partea mai proasta in toata aceasta poveste e ca...in lipsa unuia pentru celalalt a aparut o umplutura...o persoana exterioara....care i-a indepartat atat de mult pe amandoi...incat suferau mai mult decat atunci cand s-au despartit....dar el...a fost cel care a ramas cu urmele cele mai adanci...va trebui sa invete...ca daca iubesti pe cineva ...lasa-l liber.



Morala : Din Dragoste, cu Mircea Radu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu