sâmbătă, 19 iunie 2010

Stai si asteapta!

Cica era o zi de sambata, primul weekend din vacanta de vara,in care nu ai absolut nimic de facut decat sa stai in casa, sa te gandesti k n'ai niciun ban in buzunar si iti vine sa plangi ai sa vizionezi toate filmele proaste redate de televizorul tau trist care s-a saturat sa consume curent pana pe la 4-5 dimineata, cand il programezi tu sa se stinga singur,si dupa il aprinzi iar ca n-ai somn...
Ba frate da da'o'n plm de treaba :| s'a facut ceasu aproape 6. sunt treaz de la 11...cand mama dracu a trecut timpu asa ? azi n'am fumat nicio tigara, n'am iesit nici macar pe geam sa vad cum e vremea,chiar daca geamul din camera mea e laaaarg deschis,perdeaua din fata lui il acopera si mi'e mult prea lene sa o dau la oparte...asa ca ce plm sa zic :-j ....nu-mi vine sa cred insa ca totul se datoreaza unui singur fapt, pe care multi dintre voi il cunoasteti deja. nu imi vine sa cred.chiar nu imi vine...si dupa cum spune si titlul, eu stau si astept ca prostu, nefiind singurul de altfel, nemurirea sufletului. pentru ca asa se poate traduce aceasta asteptare. de parca panatul s'ar termina la ele.la mine asa e.sunt un handicapat! recunosc! dar ce pot sa fac intr'o situatie ca asta ? exact: SA STAU SI SA ASTEPT. like i had any other option...

Well, no more going through my mind right now, so i'm gonna have to wait and hope for the best. ain't that right, friends? ...
P.S.: Respect Stanciulescu Bogdan pentru rabdarea lui fenomenala si calmitatea de invidiat.





Morala: Futi, nu futi, vremea pulii trece :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu